15 september 2005

Livslögner???

Verkar svårt att hitta ett test som stämmer? Tidigare erfarenheter visar att jag egentligen är 23 år och nu får jag veta att jag förmodligen är äldst i syskonskaran. Vet inte riktigt vad storebröderna tycker om det???

You Are Likely a First Born

At your darkest moments, you feel guilty.
At work and school, you do best when you're researching.
When you love someone, you tend to agree with them often.

In friendship, you are considerate and compromising.
Your ideal careers are: business, research, counseling, promotion, and speaking.
You will leave your mark on the world with discoveries, new information, and teaching people to dream.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är också nummer ett i skaran. Mina bröder har nog misstänkt det i och för sig....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...