22 september 2005

Inge kul

Okej, det är bara att inse. Jag är inte rolig när jag är förkyld. Jag snäser åt folk som är oförstående till hur övergiven jag känner mej när jag faktiskt måste ligga i sängen hela dagen. Jag kollar på klockan åtta gånger i timmen och undrar hur lång tid det tar innan jag blir frisk. Jag zappar frenetiskt och suckar över att allt är dåligt på tv men orkar inte gå upp och sätta på nån vettig film. Jag ringer någon och förstår inte varför dom inte släpper allt dom har för att underhålla mej en stund.

Ni killar klagar på att det är så jobbigt att vara förkyld. Ni har inte sett när jag är förkyld. Idag är det tur att jag inte är sambo.

1 kommentar:

Jenny sa...

Mina etiska värderingar säger mej att bilder på så svårt plågade människor som jag just nu skulle vara väldigt svårt att försvara...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...