17 augusti 2005

Skroten

Nu är jag på väg till Skroten i Kinna för att fira min frihet/semester och öka på tyglagret här hemma. Jag och Sus har synkat våra lediga dagar och mor är så snäll och lånar ut bil. Stackarn blev magsjuk idag så jag ska bara sticka in två fingrar och nypa till mej bilnycklarna och dodge (svenska ordet är...?) mellan baciellerna. Nu fick jag en stund över i väntan på bussen som går två gånger i halvtimmen. Det är storstadstrafik det.

Skroten verkar annars vara ett ställe med många strängar på sin lyra. Tittar man på hemsidan får man veta att det egentligen heter Textil & Metallskrot AB. Breda intressen är ju alltid bra antar jag. Undrar om vi inte ska ta svängen förbi Knalleland i Borås eller kanske... ehum... Gällstad? Vi får se vad Sus, förnuftet personifierat tack och lov, säger om mina vilda planer...

1 kommentar:

Anonym sa...

Sluta tjata, har läst den!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...