20 augusti 2005

Mikrosommar


Kan börja sammanfatta semester 2005 som varit i ett mikroformat. Har hunnit med sovmorgnar, shopping, slappa vid havet utan att bada (igår på Amundön) och nu sitter jag och luktar salt och har strävt hår efter ett bad i havet idag på Askimsbadet. Årets premiärdopp, det är jag och surströmmingen som premiärar den här veckan. Har nog haft den eviga diskussionen hav vs sjö runt tre gånger den här sommaren och även om jag inte är någon tvångsmässig badare är det havet som gäller, västkustbo som man ändå är :)

Nu ska jag stångas med kjolprojektet, har bestämt mej för att byta till Vintergatantyget och ge mej på att sy en underkjol till. Tror jag.

Bilden från Amundön är tagen av Claes-G Svanteson och finns på Pix Gallery

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...