18 augusti 2005

Sensemester

Semesterns andra dag verkar bli en lugn och stillsam. Det superfina vädret som det ryktas om verkar inte dyka upp och det passar mej bra, behöver göra roliga saker som städ och annat glamouröst. Men vill man ha ett hem som ser ut som om det skulle platsa i Residence så får man hålla efter det noggrant varje dag. Right... Belönar nog mej själv efteråt genom att börja på kjolen senare. Har köpt mönsterpapper och allting, väldigt proffsigt. Tror jag. Och mönstret skrämmer mej, har ju bara använt mönster som följde med en tidning jag köpte för ett tag sen och där var det ungefär som smörpapper, här är det... alltså inte vet jag... tunt som... ja inte vet jag...

Frågan är väl om jag är en innefia som min gamla faster alltid sa när jag var liten? Kanske kan vara så...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...