30 augusti 2005

Foto och lådor

Attans vilken rolig idé jag fick nys om idag! Känns som om det skulle kunna bli ett projekt som faller för mej innan det ens har påbörjats så jag får suga på karamellen lite men det verkar rätt kul! Men en gång i månaden...? Man får hoppas att det blandas mellan veckodagar och helger annars kan det bli lite trist att se oss vanliga dödliga (som jag numera tillhör efter konstiga Postentider) gå upp, gå till jobbet, gå hem osv. Eller så kanske det bli värsta sparken i rumpan att hitta på nåt vettigt?

Min flyttinspiration fortsatte igår och jag åkte till IKEA och köpta bl a dom här små käcka vad-det-nu-ska-kallas. Korgar var det visst. Tänkte få lite ordning här och därför blev lådor och förvaring temat för mina inköp. Dom här lådorna ska hjälpa mej med det tänkte jag och förhoppningsvis kommer jag lyckas med mer än att slänga i ditten och datten i lådorna och flytta min röra ner i dom istället. Här ska s l ä n g a s! Ska få plats med ALLT i dessa två lådor.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...