29 oktober 2005

Zapptankar

Råkade se slutet på Dobidoo som är ett rivigt musikprogram med Lasse Kronér i högform.

Eller råkade och råkade, jag hade faktiskt på programmet i bakgrunden.

Eller ja, ehum. Jaja, jag fastnade väl lite i zappandet och tittade på det då. Kanske sjöng med lite tyst då och då. Host host. I alla fall så kanske det behövs lite glass och ballonger i tv-form när man är mensmonster som jag.

Hursomhelst så avslutade Lasse himself programmet med visdomsorden "Vi ses nästa vecka för den som vill, vågar och kan." Vad menar han? Vem vågar inte titta på Dobidoo? Fast nu när jag analyserar denna livsavgörande fråga inser jag samtidigt att just själva titta-på-Lasse-Kronér-program-grejen kräver ett visst mod. Jag vågade ju knappt medge att jag tittade på det. Han måste vara fylld av självinsikt den mannen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha!!! Visste väl att det är smygschlagerlover i dig! Äntligen, näst sista delen klaffar, bara filmsmaken kvar men de kan jag ha överseende med - ska vi gifta oss? //Mattias

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...