09 oktober 2005

Fanfarer!

Jag har gjort det igen! Dammsugarn mopsade upp sej som vanligt och proppade igen sej med nåt gammalt kvitto, men jag gav inte upp! Kanske gör det igen nästa vecka, men bara kanske.

Nu ska jag kolla på Floorfiller och heja på Ivan! Han fick mej att lipa 14 gånger på högstadiet, den rackarn.

På tal om TV, kollade på FC Z när jag inte städade. Eller, hrm, jag menar medan jag städade. Klar igenkänningsfaktor från hemska gympalektioner, och Glenn Hysén är allt lite läskig. Eller jag tycker det är lite läskigt med allt som påminner om gympalärare, trots min oerhörda hurtighet numera med stegtävling och simrundor. Sporadiska simrundor åtminstone. Fast dom här verkar inte riktigt lika livrädda för sportighet som jag var, det är väl mer fumligheten jag relaterar till. Tyvärr har den inte gått över riktigt.

Men är man inte liiite insnöad när man tappar hakan över att det finns människor som inte vet någonting om fotboll? Bara lite?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...