05 november 2005

Najs lajf

Ibland hittar man saker man helst hade sluppit men jag kan liksom inte låta bliii att titta... Extra läskigt under rubriken Bidrag. Och bilden... tänk lukten... uäääck...

Annars har dagen varit förträfflig med Kröyer-utställningen då och en låååång och najs fika efteråt med bästisarna. Och jag åt en jäääättebit morotskaka så jag är fortfarande mätt i magen.

Somnade för övrigt i soffan förut, det har nog inte hänt på typ... massa år. Kollade på Liftarens guide till galaxen och den var säkert bra men eftersom min hjärna har tagit helg så blev försöken till koncentration för mycket och jag vaknade plötsligt av nån sorts anfall i filmen. Det tog en stund innan jag insåg att det inte var liksom inne i min lägenhet utan inne i tv:n och tyckte det var lite läskigt först men nu är jag lugn igen.

Slutsats efter långfikan; hög tid att leta schysst soffa. Gärna lite femtio-sextiotal och helst billig och i nyskick. Någon...?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...