23 november 2005

Mr Smoooooth...

Dom hära telefonsäljarstackarna är ju för roliga. Slipper dom oftast eftersom jag har blivit räddad av NIX-registret men eftersom jag är kund hos Bredbandsbolaget är det tydligen helt okej att dom ringer mej titt som tätt med fantastiska erbjudanden. Den här ringde om ett otroligt digital-tvpaket som liksom inte gick att säga nej till. Starkaste argumentet verkade vara att använda mitt namn varje gång han frågade något (Tittar du mycket på TV, Jenny? Du kanske inte är så jätteintresserad av sport, Jenny?) och avsluta varje typ kampanjmening (För bara bla bla bla får du bla bla bla) med ett dårå. Och varje gång jag utbrast Men jösses! över hans otroliga charm och vänlighet svarade han med ett entusiastiskt Precis!. Vi hittade verkligen varandra. Han sa dåra, jag såg min cue och utbrast Oj! och han kompletterade med Precis!

Blev inget köp. Jag tyckte det lät konstigt med "För bara 199 kr i månaden får du en digital-tvbox gratis" och då var det nog nåt lurt med det.

Så sa han inte riktigt men nästan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*asg* Du är bäst!!! /M Lkpg

Flinn sa...

Haha! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...