01 november 2005

Inte som man tänkt sej.

Ooh, jag hade planerat så fint där jag satt på spårvagnen på väg hem från jobbet med regnet så där läskigt kladdigt mot rutan. Det är nog bara i Göteborg man kan gå ut i regnet utan att bli blöt, men blir bara kall och liksom... fuktig ända in i märgen.

Mina planer var att svänga förbi italienarn och hämta nåt gott och sedan hyra en film. Eller, som den otroliga planerare jag är; beställa maten - gå och hyra en film - hämta maten och sedan traska hem och glömma regneländet.

Italienarn hade stängt. Inga roliga filmer att hyra. Så nu sitter jag här med tv och thaisoppa. Men det är rätt okej det också. I helgen verkar det bli Kröyerutställning (lördag passar nog bäst, hint hint till T. Och jag misstänker att Sus vill med om hon är ledig) och det ska ju bli roligt. Då kan man ju inte klaga på lite thaisoppa liksom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter cool ja gär på :)

Anonym sa...

behöver jag komentera att jag precis vaknat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...