26 november 2005

Ladylike

Men du, det är ju advent imorgon ju! Får nog leta upp lite stjärnor och sånt på vinden. Det måste ju betyda att det snart är jul?

Annars är jag inne i en glossy-magazine-period och känner mej väldigt damig (och här är jag väldigt noga med att inte stava damig med två m) även om jag veeet att Pippi en gång sa "Jag blir nog aldrig en fin dam" och jag känner på mej att det gäller även mej. Det är bara att just nu känns det roligare att bläddra bland allt vackert till frukosten istället för att se G-P:s verklighet. Den tar jag till frukostfikat på jobbet istället liksom. Är det mörkt och trist att gå upp så behöver man ju inte göra saken värre.

På tal om mörkt och trist - dagens lyxproblem är som följer; vad tar man på sej på kvällens festligheter? Värre hade det kunnat vara, jajamen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...