31 juli 2005

Tillbaka i Götet

Sådär, då var man hemma igen efter äventyret utanför Linköping. Har haft en härlig helg i en omgivning som var så vacker. Stugan låg vid en ganska stor sjö och där hade man ju kunnat stanna längre om det hade gått. Alla var glada och Therése och Albin sken som små solar och höll efter oss noggrant med mat och dryck. När jag gick och la mej framåt småtimmarna var jag så mätt så jag faktiskt, på riktigt, trodde att jag inte skulle behöva någon frukost morgonen efter. När jag väl vaknade var det såklart inte så, magen kurrade högljutt och tyckte nog att jag var en snål jäkel som inte hade stoppat ner nåt i den på flera timmar.

Nu är det matdags, idag vankas det spaghetti med vitvinssås och musslor, en klassiker från Londontiden. Man blir otroligt hungrig av att äta hela tiden.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...