29 juli 2005

Fyndat på Wilma

Hahahaaa, idag gjorde jag ett outbreak från jobbet och tog bilen till Backaplan. Trodde ju att jag skulle få handla nåt halvtråkigt till kalaset i Linköping imorgon, men det visade sej finnas en liten jättefin affär som heter Wilma där! Dom hade kläder från t ex Vila och det bästa av allt - halva priset i hela butiken. Ångrar att jag inte köpte mer, ska nog se över min budget när jag kommer hem och hoppas att rean fortsätter nästa vecka. Nu köpte jag iaf en ganska glest stickad tunika i någon sorts mintturkosgrön som jag tänkte kommer funka eftersom jag kan ha flera lager kläder under. Man får inte vara dum liksom. Har en bild på en grej som liknar den, ska klura ut hur man lägger ut bilder när jag kommer hem. Köpte ett svart linne också som man kan ha under eller som det är, båda två för typ 250 kr. Då blir man glad som den kommersialiserade Volvoarbetare man ändå är.

Janne O var snäll och tog telefonen, det hade ringt fyra samtal.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...