25 april 2006

Typiskt mej?

Jo, jag såg på programmet Sverige häromdagen och då var Håkan Nesser med. Jag har läst några av hans böcker tidigare och dom är... inte så jättekul. Men dom är okej. Någon från mitt tidigare liv blev helt frälst i hans deckare och läste ALLA (och det var väldigt viktigt att det var samma utgåva så dom var snygga i bokhyllan) (som om inte jag skulle kunna få en sån hang-up).

Men hur som helst. Han rekommenderade tio böcker man bör ha läst innan man dör. Och det visade sej att en av dom råkade stå i min bokhylla av någon anledning. Vilka är oddsen att jag och Håkan Nesser gillar samma böcker? Skyhöga. Och vilka är oddsen att jag ändå kommer börja om på boken, även om den står kvar med bokmärket i i bokhyllan, ett säkert tecken på att jag en gång börjat men inte orkat med den? Ännu högre.

Nu går jag och lägger mej. Med Ian.

1 kommentar:

Anonym sa...

4 år säger du?? Är det så pass verkligen? När?

Hur firar vi? *s*

/Fyraåringen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...