28 december 2005

Mellandagsreaångest

Så, nu har vi väl julat färdigt hyfsat? Får vi mer godislaster till jobbet kommer jag förmodligen dö av kolaöverdos. Kola verkar vara årets godis, inte mej emot.

Annars har jag mest blivit spyfärdig på Elgiganten. Riktigt kräkig faktiskt. Jag råkade slinka in där när jag egentligen skulle leta efter ett jäkla sofföverdrag (verkar omöjligt, alla tips är välkomna. IKEAs är redan provat) och huvaligen, det är inte mycket man får tänka själv. Kikade på datorer och förfärades på ett sätt som bara en amerikansk hemmafru på Oprah kan göra! Dom har... och håll i någonting nu... dom har tagit bort lapparna där allting om själva maskinen står och bara satt dit en prislapp. Så att nu MÅSTE man gå till en säljare som kan tala om för en vad man behöver även om man råkar ha lite koll. Suck. Traskade raka vägen ut. Eller nej. Jag traskade hela vägen genom affären som man var tvungen att göra för att komma ut.

Sådär. Nu är jag lugn igen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...