19 december 2005

Bilvånda

Jag blir med bil över julhelgen tack vare en vänlig själ. Eller någon som behöver bilvakt eller så. Bil blir jag med i alla fall och det är ju vansinnigt lyxigt för någon som i vanliga fall skramlar fram på en spårvagn dag ut och dag in.

Men.

Idag kunde jag knappt stå på mina egna ben för det var så halt och jag hade valt att ta dom snygga men halkiga skorna i morse. I fredags blev en person ihjälkörd precis utanför jobbet. Jag är inte så tuff.

Men jag gör det ändå. Det finns ju dubbar på däcken blev jag informerad av.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag säger som min gamla bilskollärare: "det finns inget som är bråttom i bilkörning". Ta't lugnt så kommer det gå så bra så bra!! T.

Anonym sa...

Tänk på att det inte är farten som dödar utan stoppet så kommer det gå bra!! //Linkan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...