15 december 2005

Jul? Jul!

Ja men hallå hjälp alltså hallå! Jag skojar inte, jag kom på typ igår eller nåt att man ska köpa julklappar och allt sånt! Tydligen finns det människor som redan är färdiga med sånt och jag tillhör inte en av dom. Jag skyller på min Postengen. Det måste vara den. Väl? I vanliga fall är jag djupt begraven i en stor binge med julkortspåsar som ska sprättas upp och julvikarier som ska sprätt... flåt... läras upp.

Jahapp, det är väl bara att kavla upp ärmarna och dra fram kreativiteten som gått och gömt sej då. Lusse lelle och hela baletten.

4 kommentarer:

Flinn sa...

Okej, vad vill du ha hjälp med? ;-)

Flinn sa...

Jag hade väl för mig att det var du som hade mumlat nåt om jul i mycket god tid, men att det var tidigt trodde jag inte! Då kan man ju förstå att du hann glömma bort det igen. :-)

Niclas Bengtsson sa...

Affärerna har numera öppet även på julafton så du behöver inte känna någon brådska.

För övrigt så verkar de flesta bara bry sig om vad presenten kostade så köp nått till dig själv o slå in kvittot så kan de njuta av vad deras julklapp skulle ha kostat dig om du hade köpt nån till dem.

Hoppas du får en trevlig jul :)

Jenny sa...

Flinn - jorå, i sann mej-själv-anda har jag förträngt allt jag tidigare sagt och blir lika överraskad över julen som Västtrafik blir över snön.

Niclas - tack för dom heta tipsen, lovar att återkomma med 7-åriga Albins glädjetjut när han förstår julens sanna budskap :) God jul själv!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...