12 juni 2005

Happy birthday

Är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna, men jag måste bara tala om att jag är så glad över den här helgen! Igår var släkten här och idag var närmsta vännerna här och firade och det har varit så härligt att bara umgås utan en massa krusiduller! Och jag är helt stum över vilka ansträngningar de har gjort för min skull! Therése hade jagat R.E.M-biljetter trots att de var slutsålda och lyckats få tag på två stycken och Sus hade gjort ett smyckeskrin med ett par örhängen som var på pricken precis vad jag gillar! Tänk! Visste inte hur jag skulle visa hur glad jag blev! Fick dessutom varsin blandskiva från både Therése och Albin, väldigt smickrande! Ska nog fylla år fler gånger...

Nu har vi suttit och ätit god mat och druckit vin. Skulle väl gått ut egentligen men jag känner mej helt utpumpad efter en fullproppad vecka så det får bli nästa helg. Förhoppningsvis blir jag inte sådär orättvist bakis imorrn så då hinner jag vila upp mej inför jobbveckan. Ser faktiskt fram emot den också, så bra har jag det :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi! Vad roligt när du är så glad! Kramkram!! T.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...