15 september 2004

Inspirationstorka

I takt med att motivation för uppsatsen ökar tappar jag kreativiteten för andra saker. Jag inser att det är bra och att det antagligen kommer gå över så fort uppsatsen är klar, men jag känner mig inte som en rolig person. Inspiration känns som nåt lyxigt som jag inte känt på ett tag och när jag blir tillfrågad om råd från olika håll och kanter känns det som jag inte har något vettigt att komma med. Ska fokusera på den gnista jag börjat känna över skrivandet och hoppas att det kanske leder till att mitt "vanliga" skrivande vaknar igen.



Har köpt biljetter till Eddie Izzard som ska uppträda på Harry's, av alla ställen den 30 september. Biljetterna var svindyra så förhoppningsvis blir det trångt och roligt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...